Pivovar Ostravar přistupuje k důležité inovaci své značky, která dostane zcela novou tvář. Před nadcházející pivní sezónou změní Ostravar téměř vše – své logo, etikety, označení hospod i pivní sklo. Předpokládá, že se mu tak podaří předběhnout konkurenci.
Nový znak a jeho nasazení na veškeré propagační materiály přijde Ostravar zhruba na 15 milionů korun. Nejedná se ale zdaleka o největší investici ostravského pivovaru. Za posledních 5 let přesahují investiční výdaje Ostravaru 70 milionů korun.
Ostravar mění logo po 19 letech. Namísto dvou vzpínajících se koní je ve znaku nyní umístěn již pouze jeden. Změněn byl také font písma. Barevná kombinace (červeno-zlato-černá) zůstala zachována. Prvním pivem, které ponese nový znak, bude 12° ležák Ostravar Premium. S jeho stáčením začal Ostravar v druhé půlce dubna.
V souvislosti se změnou loga vznikly také nové etikety, půllitry (kterých jde nově do oběhu 88 tisíc) a další vybavení hospod. Kompletní výměna všech propagačních materiálů by měla být hotova již na začátku června.
Porovnat staré a nové logo můžete na následujícím obrázku: