Informace je již pár týdnů stará (stejně jako tento článek, který mi stejně dlouho leží v „šuplíku“), ale ani tak snad nebude vadit, když si ji připomeneme… :)
Poslední, sedmnáctý ročník Louskáčka, prestižní soutěže o nejkreativnější reklamu, ovládl jednoznačně Pardál. Získal dva zlaté Louskáčky ze šesti a jeho reklama se navíc stala vůbec nejlepší přihlášenou v rámci tohoto ročníku, za což mu odborná porota udělila Grand Prix.
Pardál je značka světlého piva z produkce Budějovického Budvaru. Již od svého vzniku v roce 2007 se profiluje jako „pivo vyladěné samotnými pijáky“. A na tento koncept navazuje právě i vítězná „Reklama vyladěná samotnými pijáky“ posledního ročníku Louskáčka z dílny agentury Kaspen/Jung von Matt.
Hlavní pilíř Pardálovy reklamní kampaně, v originále minutový televizní spot, přibližuje, jak pivo Pardál vzniklo: „Za mraky, které by se daly krájet, leží město pivu zasvěcené, kde jednou dostali nápad nechat opravdické pijáky vyladit si vlastní pivo. Ti nejlepší znalci se sjeli ze všech směrů do budějovického pivovaru (…) a dlouhé dny trávili laděním svého piva. (…) Konečně jednoho dne se zrodilo to, které zachutnalo všem. Objevil se Pardál (…)“.
Podívejte se, jak vítězná reklama vypadá:
Reklamní kampaně na značku Pardál sklidily úspěch již v minulosti. V roce 2007 získala kampaň „Jeden z nás“ jednu z cen soutěží Effie a FLEMA. V roce 2009 si Pardál odvezl za svůj televizní spot stříbro z mezinárodní soutěže Red Apple a také Stříbrný bubínek z mezinárodního festivalu ve Slovinsku.
Další cena na Pardála možná čeká letos na celoevropském festivalu v Barceloně pořádaném Art Directors Club of Europe Awards, kam jako vítěz Louskáčka automaticky postupuje.